خاکی پوش آسمانی: شهید غلامرضا پهلوانی
ادامه راه خون شهدای کازرون
اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناًحَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا
تبلیغات
شهدای کازرون
ارتباط با مدیر
نام :
ایمیل:
موضوع:
پیغام :
نویسندگان وبگاه
آرشیو مطالب
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 279
بازدید کل : 76178
تعداد مطالب : 219
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

ابزار های وب مذهبی رایگان شهدای کازرون


ابزار مذهبی وبلاگ شهدای کازرون
شهدای کازرون مرجع قالب های مذهبی رایگان توضیح توضیح توضیح توضیح
محل تبلیغات شما
خاکی پوش آسمانی: شهید غلامرضا پهلوانی
نویسنده نادرمنتظرالمهدی در دو شنبه 3 شهريور 1393 |
خاکی پوش آسمانی: شهید غلامرضا پهلوانی

باید برای غریب ترین زخم روزگار گریست. برای معصوم ترین حقیقت تاریخ گریه كرد .برای غریبی خدا در جهان ظالم برای آنان كه جهان خویش را به رنگ موهوم شب الوده تباه كردند اما دریغ كه شادمانی حقیقت جوی والا به اندوه بدل شود.

 

 شهدای کازرون، وقتی خود را بودن خویش را پیش خدا ذبح  می كنیم شادمانی و خورسندی وجودت را میان شانه های موج خویش می گیرد و ترا از عشق امید و رضایت می اكند

بچه های ما در كربلاهای مكرر مفاهیم ژرفی چون هجرت. حسرت و پرواز را معنا كردند آنها نمونه های وارسته و برجسته آفرینش بودند. مردان خداجوی طوفانی. دریادلان سبز مرغان دریایی سرگردان در بیكرانگی اسمان وحدت شگفتا صبوری كه چشمهایشان داشت. شگفتا حماسه ها كه در دستانشان بود رونق افزای خاطره های سپید اسمانند و مجلس افروز بزم حضورهماره فرشتگان .

هركس در این هنگامه با ما نیست مرده است

هركس به رنگ بی تفاوت زیست مرده است

یكی از این نمونه های وارسته و برجسته آسمان شهید غلامرضا پهلوانی بود  او خاكی پوشی بود كه دلی به وسعت آسمان داشت در سال ۱۳۳۴ در زمین خاکی  متولد شد در كودكی تلالو نورانی ستارگان قلبش دل هر بیننده ای را به خود مشغول می كرد صفا و صمیمیت همانند باران بر چهره نورانی اش می بارید او رفیق دوستی به تمام معنا بود كه در همه حال با چهره خندانش بزم دوستان را شادتر می كرد هم زمان باشهادت شهید حاج سید مصطفی خمینی و با اولین جرقه انقلاب اسلامی به خیل دوستداران انقالاب پیوست در تمامی راهپیمایی ها و اعتراضات مردمی نسبت به حكومت شاه در شیراز و كازرون شركت فعالانه داشت در پخش اعلامیه جلسات محرمانه شركت داشت.

او سر مایه معنویش را از مسجد ملابرات در حضور شهیدانی همچو سردار شهید دكتر علی اكبر پیرویان، شهید ابراهیم باستان و........گرفت در تظاهرات خیابانی و در شب شهادت شهید بهبهانی نژاد در خیابان حضرتی هنگامی كه مشت هایش به طرف مامورین شاه به عنوان اعتراض بلند كرده بود و با تمام قدرت  مرگ بر شاه می گفت مامورین زانویش را نشانه گرفتند و با تیر كینه ان را شكافتند در هنگام ورود حضرت  امام همراه با دوستان به خیل مشتاقان زیارت امام پیوست.

با پیروزی انقلاب به عضویت كمیته درآمد و سپس با تشكیل سپاه به جمع سبز جامگان سپاه پیوست اولین گروه اعزامی به كردستان بود كه رشادتهایی از خود در آنجا به جای گذاشت با شروع جنگ تحمیلی چندین بار به جبهه اعزام شد و بالاخره در اخرین ماموریتش به همراه سنگرسازان بی سنگر در تاریخ ۱/۴/۱۳۶۰ در جبهه ابادان به  معشوق خویش پیوست ودر اسمان ابی انیشه ها  برای همیشه ارام  گرفت ودوستانش را  برای  همیشه  داغدار  نمو د.

او رفت  اما رفتن  او  برای  ما  درس  عبرتی  خواهد  شد تا همیشه   آدمهای  سترگی همانند  شهید  پهلوانی به  عنوان الگو رهگشای زندگیمان باشد

روحش  شاد  و یادش گرامی باد

شهدای کازرون

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: خاکی پوش ،آسمانی ،شهید ،غلامرضاپهلوانی ،شهدای کازرون ،پیروزی انقلاب ، ,
لینک دوستان ما
» وب سایت دینی باشگاه صاحب الزمان
» شهداشرمنده ایم
» عنوان لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان راه خون شهدای کازرون و آدرس shk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





درباره وبگاه

به وبلاگ ادامه راه خون شهدای کازرون خوش آمدید
موضوعات وبگاه
برچسب ها
طراح قالب
شهدای کازرون
.: طراحی و کدنویسی قالب : شهدای کازرون :.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد.کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است...